2017. február 24., péntek

Nyeregbe pajtás!

Üdvözlet a Blognépnek!


Még nem vagyok teljesen egészséges, de már nem bírtam ki a szeretett Blognépem nélkül. Őszintén bevallom, hiányzott, hogy időről időre bejegyzésekkel lepjelek meg titeket. Így hát, rövid teketória után, úgy döntöttem visszapattanok a nyeregbe, és megragadom  a 'Tinta gyeplőjét. 



A megszokott rendben fognak zajlani a dolgok. Felveszem a fonalat a futó regényeknél, és csemegékkel látlak el titeket hétfőnként. Remélem érdemes volt rám várni.

A másik, amit szerettem volna megosztani veletek, az egy nagyszerű élményem. Körülbelül három hete ( hogy rohan ez az Idő?!) Serena Swan bloggerina, aki nagy örömömre már tagunk is, készített velem egy interjút. Kötetlen beszélgetés volt inkább, sem mint kérdések surikenként való hajigálása. Élveztem minden percét és elgondolkodtatott sok dologban. Segített, hogy kicsit rálássak saját hibáimra és erősségeimre, arra, hogy miben kéne fejlődnöm. Ezúton is szeretném megköszönni neked!
A teljes kérdezz-feleleket itt találjátok meg, és ha már ott jártok, nézzetek szét kicsit. 


Kellemes hétvégét mindenkinek, találkozunk hétfőn! 

  

1 megjegyzés: