2016. augusztus 22., hétfő

Blogkenyér

Üdvözletem a Blognépnek!


A versennyel és az alkotásokkal kapcsolatban írok most nektek, valamint pár személyes gondolat is helyet kap a bejegyzésben.

      Mint tudjátok, hamarosan letelik a két hét, amit a versenyre szabtam ki. Mivel senki nem nagyon tolongott, hogy leadjon valami versenyművet (bevallom én is épp hogy csak elkezdtem), ezért kitolom még két héttel. Tehát az új határidő: szeptember 7.-e. Még elég álmatag a kis csapatunk, de remélem érkezik pár alkotás, ha nem, hát üsse kavics, nyújtjuk tovább.
      A téma változatlan marad, mert elég sok oldalról megfoghatónak találom, így mindenféle remekmű születhet. Nem azt mondom, hogy a főszereplőtöket hívják Páránának, csak annyi a feladat, hogy legyen benne mint motívum vagy fontosabb elem. Ha sokaknak gondot okozz, nyugodtan dobjatok meg egy emaillal.
     Majd három hete (hogy telik az idő) kaptam egy alkotást, amit meg is osztottam veletek. Sajnos senki nem reflektált rá semmit, pedig biztos jól esett volna
Uadzsetnek. A Tollam nyomán a tinta egy interaktív blog, tehát ne csak én koptassam a klaviatúrát. Szeretném ha Ti is hozzátennétek közösségünk fejlődéséhez, hogy olyanná válhasson a csoport, amilyennek megálmodtam és aminek mindenki szívesen a tagja. Igaz, én sem véleményeztem az írását, amit utólagosan be is pótolok. A "kritikámat" olvashatjátok majd az augusztus elseji  Az első alkotás című bejegyzés alatt megjegyzésként.
     De nem csak hurrogni jöttem. Szeretném megköszönni a támogatást és kedves szavakat. Jól esett a biztatásaitokat olvasni, és tudni, hogy fontos a blog. 
Büszke vagyok arra amit eddig elértünk, és arra amit elérhetünk. Köszönöm mindenkinek. 
     Két hónappal ezelőtt nyitotta meg kapuit a blog és ennek örömére egy kis visszatekintő az eredményeinkre:  
- Az első hónap néma tengerébe két új tag is "kacsázott" hullámokat keltve az addig sima vízen
- Kaptam pár szívet melengető kritikát három másik blogon is. (sokatok onnan talált ide)
- Megérkezett az első fantasztikus alkotás egy őszvégi novella képében

- Tovább bővült a mi kis Blognépünk
- Végezetül egy versenybe fogtunk bele, ami még eléggé döcög, de majd egyenesbe jön. 

     Miután végigvettük a múltat kacsingassunk egy kicsit csábos Jövő kisasszonyra. A közeljövőben felkerül egy újabb alkotás, ami egy regény első fejezete lesz. A folytatásokat majd remélhetőleg folyamatosan kapjuk, de akit első kézből érdekel a dolog, az megtalálja az író blogján is. Én is szándékszom feltenni pár alkotásomat, hogy megismerhessétek a bloggeretek írásait, és hogy ti is kedvet kapjatok a műveitek elküldésére. Továbbá ha minden jól megy, akkor egy program is kerül a kilátásba augusztus vége felé.
     Ennyi lett volna most a Blogkenyér. Terveim szerint havonta lesz egy ilyen kis előre-hátra tekingetés, egy kis "nass" az elkövetkezendő hóra. Hisz tudjátok: "kenyeret és cirkuszt". Bár itt inkább "kenyeret és alkotást". 


Utólag is kellemes Szent István napokat mindenkinek!


   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése