2017. június 23., péntek

Infóparádé

Üdvözlet a Blognépnek!


Már pár hónapja ott virít a jobb oldalsávban két közvéleménykutatás. Volt aki voksolt, volt aki nem, így vagy úgy, de összegyűlt szép számmal szavazat. Itt az ideje végre, hogy értékeljük, amit kaptunk. 




Kezdjük a könnyebbel én amondó vagyok. Az második lista, amire lehetett "ixelgetni", arra volt hivatott, hogy bemérjem, mégis milyen korosztályba tartoznak az idelátogatók és olvasók. Nos, hogy őszinte legyek, teljesen más jött ki, mint amire számítottam. (Azt hagyjuk figyelmen kívül, hogy alapból elrontottam a kiírás korcsoportozását.)

Mire számítottam?
Arra, hogy a szavazók zöme a 18-25 év közötti csoportba tartozik, és hogy alig lesz 35 év feletti. Igazából azért erre gondoltam, mivel én is az előző kategóriába vagyok sorolható, így azt feltételeztem, az a közönségem.

Mi lett az eredmény?
14 évesnél fiatalabb - 1 fő 
14-18 éves - 5 fő
18-25 éves - 13 fő
25-35 éves - 5 fő 
35-45 éves - 11 fő 
45-60 éves - 0 fő
60 évesnél idősebb - 0 fő

Mi a konzekvencia/teendő?
Főként a fiatal felnőtt és az érett felnőtt korosztály látogatja meg a 'Tintát. Ez egyrészt megtisztelő, mivel különböző érettségű és kortapasztalatú ember nézegeti a blogot, másrészt elbizonytalanító, hiszen nem tudom, hogy a tevékenységem mennyire elégíti ki az adott csoportok tagjait. Igyekszem széles spektrumú témákat feldolgozni, hogy megfeleljek a Ti és a saját igényeimnek is. Remélem a jövőben (is) sikerülni fog. 

A másik lajstrom ennél jóval összetettebb. Ott arra voltam kíváncsi, mit látnátok többet, esetleg kevesebbet az oldalon. Nézzük, mire is van igény. 

Mire számítottam?
Nagyjából lefedi az elvárásaimat. A beszélgetősáv és a verseny szép számmal kapott klikket, viszont a Blogkenyér és Blogbefőtt (hamarosan spájz kell ide...) semmit. Továbbá elszórtan látni szavazatot itt-ott, bár más arányban, mint hittem volna. 

Mi lett az eredmény?
Még több Sasfiók vers - 1 voks
Még több Emilly Palton írás - 1 voks
E. M. Miller másik alkotása (is) - 1 voks
Matthew M. D'Arc másik alkotása (is) - 2 voks
Még több Hollótoll vers - 0 voks
Interjú, nem csak tagokkal - 3 voks
Interjú a többi taggal is - 2 voks
Bejegyzések a saját gondolataimról, véleményemről - 4 voks
Verseny - 11 voks 
Kérdések különböző témákban - 4 voks
Galéria az eddigi képekkel - 0 voks
Többféle közvélemény kutatás - 3 voks
Több Blogbefőtt - 0 voks
Több Blogkenyér - 0 voks
CBox (beszélgetősáv) oldalt - 2 voks 
Több kép a bejegyzéseknél - 0 voks
Kevesebb kép a bejegyzéseknél - 0 voks
Egyéb - 0 voks

Mi a konzekvencia/teendő?
Inkább úgy ahogy sorban haladok, nehogy valamit kihagyjak. Tehát:
Szinte mindegyik író/költő kapott szavazatot, így újra felveszem velük a kapcsolat és elkérem pár alkotásaikat, hogy ne maradjatok mai irodalom nélkül. Lesz vers, regény és novella is. 
Az Inter Juht közkívánatra ki fogom bővíteni, nemcsak alanyokkal, de a kérdéssort is frissítem. Készüljön minden blogtag, akivel még nem közöltem kérdezz-feleleket. Vannak már terveim, hogy kikkel készítek majd interjút, a "külsősök közül". Szerintem élvezni fogjátok.
A saját bejegyzéseim is sok kattot kaptak, így, immár felbátorodva, öntöm rátok kusza kis agyvelőm kaotikus egyvelegét. Mu-ha-ha.
A verseny, mint számítani lehetett rá, vitte a prímet. Formálódik az ötlet, már csak kivitelezni kell. Ne féljetek, jobbat találok ki, mint tavaly.
A különböző közvélemény kutatások úgy tűnik népszerűek, ezért hamarosan újak kerülnek ki, és új aloldal is lesz, ahol mindenféle kérdéseket teszek fel nektek.
A galéria, a blogbefőtt és a blogkenyér törlésre fog kerülni. Érdeklődés híján nem vesződöm vele.
A CBoxot pedig hamarosan beüzemelem, hogy egyszerűbben tudjunk majd kommunikálni.

Sok még itt a munka, jobb ha minél hamarabb nekilátok. 



Addig is kellemes napot kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése