2017. június 30., péntek

Fejlécbingó

Üdvözlet a Blognépnek!


Új év, új ígéretek, új program. Mi hiányzik még? Hát persze, hogy egy új külső! Még a blog kezdetén, hosszas keresgélés után találtam rá a jelenlegi fejlécképre. Szép-szép (legalább is szerintem), de ideje lenne lecserélni. Tehát fájó szívvel ugyan, de megválok tőle. A kérdés a következő: Mi legyen az új?


Kedves facebookos ismerősöm, Serena Swan (kritikus, blogger, jóember) hónapokkal ezelőtt meglepett pár tervezettel. Már akkor is kattogott az agyam, miként, mikor tudnám ezt elétek tárni. Aztán el is felejtődött. Na de! Most, mivel még mindig ünnepi hangulatom van, előkerestem a mappák legmélyéről ezt a három képet. A ti kezetekbe adom a döntést, hogy melyik legyen a szerencsés "új arc". A versenyzők a következők:



1. Kép: éjsötét homály





2. Kép: ködbe burkolt hófehér





3. Kép: angyali feketeség



4 megjegyzés:

  1. Szia, Hollótoll!

    Már el is felejtettem, hogy ezeket készítettem :o
    Egyébként én is a hármasra szavazok :*

    Serena

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a szavazataitokat! Serena, még egyszer köszönet a képekért. (Én is a 3. képben reménykedem.)

    Üdvözlettel:
    Hollótoll

    VálaszTörlés
  3. 3-as, de a 2-es is nagyon jól néz ki ;)

    VálaszTörlés