2016. október 24., hétfő

Szivárvány a szempárban

Üdvözlet a Blognépnek!


A mostanihoz hasonló esős időben az emberek kedve általában romlik, áznak-fáznak, és szükségük van egy kis melegségre. Egy bögre kellemes teával és egy kandalló, kályha vagy radiátor mellé bekuckózni szerintem a legjobb dolog. Ilyenkor előkerülnek a könyvek és a laptopok, hiszen ki ne akarná a lelkét is átmelegíteni valami olvasnivalóval? Most egy kis szösszenetet hozok ecélból. Sasfiók tollából származik, remélem a ti tetszéseteket is elnyeri. 




Írisz


Elmerengő,
szemerkélő

gyönyörködő,
gyötrelkedő

kozmosz zenén
átívelő

szeretettel
szeretkező

selymességgel
megölelő

hivarszéllel
elszédülő

köd utáni
fénytekintet

felkacagó
édes szempár

mely ha érint,
remélsz megint.

(2016.09.03.)




1 megjegyzés:

  1. Ez is egy vizuális, de keveset elmondó vers. Igazán nem is a mondandója, hanem a hangulata az, ami megfog. Kuszának hat, lehet kissé az is, de jól elképzelhető kis szösszenet.
    Itt a "hivarszéllel elszédülő" versszak az, ami különös nekem. Lehet mást írtam volna, de szerencsénkre, nem én költöttem.

    VálaszTörlés