2016. október 28., péntek

Megkésett Blogkenyér

Üdvözletem a Blognépnek!


Múlthét szombaton, azaz 22.-én volt a blog NÉGY hónapos. Nagyon örülök, hogy már több, mint 120 napja létezik a "Tollam nyomán a tinta"  és ez alatt az idő alatt több írónövendéket és olvasót is sikerült a körünkbe vonzani. Szeretném megköszönni Uadzset, E.M. Miller, Emilly Palton és Sasfiók munkásságát. Nekik hála színesedett a blog, és az ő írásaik dobták fel a szerdáinkat és hátfőinket.  

Remélem a továbbiakban is megleptek minket kortárs kincseitekkel. Köszönjük!


         Sajnos a verseny hamvába holt, mint azt láthattátok, érezhettétek. Úgy érzem, még nem készült fel a blog egy ilyen "eseményre". Remélem azért még az idei évben sikerül egyet összehozni. Ehhez a TI segítségetek fog kelleni. Arra kérlek, biztatlak benneteket, hogy a verseny témáját segítsetek kiválasztani. Ehhez csak annyit kell tennetek, hogy a Tintapaca oldal kommentjei közé beírjátok az ötleteiteket. Lehet a téma egy esemény, tárgy, személy, cselekmény, vagy egy párbeszéd részlete. Így talán több lelkesedéssel vágtok ti is neki a feladatnak. Egy próbát megér, nem?
        Mivel már eltelt egy negyed év (még mindig beleborzongok, ha rágondolok mennyi idő is ez) és néhány alkotást már bemutattam a Nagyérdeműnek, úgy gondoltam, ideje lenne a Legjobb írások csarnokába emelni az egyiket. A szavazásra lesz bőven időtök ugyanis két teljes hét (igény szerint több is) rendelkezésetekre áll, hogy eldöntsétek. A nevezettek ( megtaláljátok őket az Írók műve menüpontban jobb oldalt)augusztus 22 és október 28 közötti alkotások lesznek. Tudom, hogy alig több mint fél tucat alkotás van fenn, és ebből három az enyém, de nagyon kong az ürességtől az a csarnok. Ti nem így gondoljátok?
        Nem maradtok továbbra sem szerdai Szövetség nélkül, a hétfőkön ezután is az én kis bejegyzéseim és a Ti írásaitok osztoznak. Péntekenként kaphattok információkat a blogról vagy más szerintem fontos dolgokról, valamint a Inter Juh is ezen a napon vert tanyát. A szombat még mindig nem üzemelt be, ugyanis nagyon el vagyok maradva a Múzsa csókjával.

További kellemes hétvégét és ihletekben gazdag őszi szünetet kívánok mindenkinek!

1 megjegyzés: