2017. február 3., péntek

Light kóla és információs burger

Üdvözlet a Blognépnek!


Feltűnhetett nektek, hogy az elmúlt két hétben a bloggeretek elkámforolt. Személyes elfoglaltságaim voltak, de jövőhéten már újra dübörög a bejegyzések gyorsétterme.  A heti menü a szokásos ( az újaknak pontosításért az "oldalról" menüben lehet érdeklődni). Az ár változatlan (a fizetség az, ha jól érzed magad nálunk), borravalóként kommentet, szavazást, írásokat elfogadunk.  Nézzük a mai kínálatot: 





Tripla tagburger, sült krumplival és két bloggerrel:
Blogos inaktivitásom közepette azért történt egy s más facen (ezt hétfőn kifejtem majd nektek bővebben egy bejegyzés keretében). Röviden annyi, hogy több blogos csoportban is benne vagyok egy ideje, nézelődöm, véleményezek, keresgélek és sok kedves bloggerrel összefúj a net szele. A most jövők kétharmadát (matematika de imádlak) is ilyen "felfedezőúton" ismertem meg. Köszöntsük tehát Debra Vanderweel-t és Swan Serenát, akikkel nemcsak pár szót váltottam, hanem a blogjaikra is felnéztem, és meg kell mondjam, érdemes volt. Nem kevésbé nagy üdvözlet továbbá Varga Laurának, akivel még nem volt szerencsém beszélni, de remélem a közeljövőben alkalmam nyílik rá.
Érezzétek jól magatokat! 


Bővitésfagyi, jövőben-lesz-még-más-is sziruppal:
     A neveknél, a múltkor említettek mellett, lesz egy másik újítás is. Nem csak ezen oldalon lévő írásaira teszek ki linket, de fel fogom tüntetni külön, ha az illetőnek blogja, wattpadja, írói oldala van, így akit érdekel, ott is fel tudja keresni az adott személyt. (Ha valakinek van, de nem tudok még róla, nyugodtam szóljon.)  
     Lesz borítóváltás a közel/távol jövőben. Még nem biztos a csere, de ha az lesz, lehet majd szavazni rá.
     Most már biztos, hogy kiírok majd valamilyen versenyt a blogon, bár az szerintem tavaszra fog csúszni. Még nem kiforrott az ötlet, de a közvélemény-kutatásban láttam, hogy lenne rá igény. 
     Valamint a saját fellelhetőségeim listája is bővül.


Továbbra is mindenkitől szeretettel várok véleményeket, javaslatokat, ötleteket, alkotásokat. 


Jó étvágyat és hétvégét!


2 megjegyzés: